NH Collection Palacio de Tepa
Madrid, Spanien
Faciliteter
- Restaurant
- Bar
- Bar
- Elevator
- Restaurant
- Internet
Hotelinformation
Med et ophold ved NH Collection Palacio de Tepa har du en base i centrum af Madrid, kun få skridt fra Plaza de Santa Ana og 5 minutters gang fra Puerta del Sol. Dette hotel med 5 stjerner ligger 0,7 km fra Paseo del Prado og 0,8 km fra Thyssen-Bornemisza Nationale Museum.
Få stillet sulten med frokost eller aftensmad på Cuchara de Tepa, en restaurant, som specialiserer sig i middelhavsretter. Du kan også blive på værelset, hvor der er mulighed for roomservice døgnet rundt. Afslut dagen med en drink eller to i baren/loungen. Morgenmadsbuffet serveres på hverdage fra kl. 05.00 til kl. 10.30 og i weekenderne fra kl. 05.00 til kl. 11.30 mod et gebyr.
Tag dig tid til et besøg i stedets spa, der tilbyder komplet spabehandling. Dette hotel tilbyder desuden gratis trådløs internetadgang, concierge-tjenester og babysitning/børnepasning (tillægsgebyr).
Minimumsalder for check-in er 18 år. Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik.
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum er påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter.
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres. Bemærk venligst, at kulturelle normer og gæstepolitik varierer afhængigt af land og overnatningssted. De angivne politikker kommer fra overnatningsstedet. Gæster skal kontakte dette hotel på forhånd for at reservere en vugge (barneseng) eller en ekstraseng. Kontakt kontoret via oplysningerne på reservationsbekræftelsen. Der gælder muligvis øvrige politikker og gebyrer, hvis der reserveres mere end 7 værelser. For yderligere oplysninger, kontakt venligst overnatningsstedet via kontaktoplysningerne angivet i reservationsbekræftelsen.
Lufthavnstransport er tilgængelig døgnet rundt efter anmodning. Der kan blive pålagt gebyrer. Kontakt overnatningsstedet på forhånd for at arrangere transport.