Occidental Praha Five
Prag, Tjekkiet
Faciliteter
- Pool
- Restaurant
- Bar
- Fitnessrum
- Afstands center: 3 km
- Lufthavn Praha (PRG): 17.7 km (22 mins)
- Terrace
- Reception
- Wheelchair
- LuggageStorage
- DryCleaning
- Breakfast
- Grill
- MultilingualStaff
- Concierge
- CarParking
- ChildCare
- NumberOfBars
- NumberOfRestaurants
- Allafnsterrtvglasfnster
- Antalmtesrum
- Antaltillgngligaparkeringsplatser
- Bankomatbank
- Breddphissdrrcentimeter
- Breddphissdrrtum
- Endastteranvndbartporslinochbestick
- Energisparandestrmbrytare
- Flygtransferhmtningtillggsavgift
- Hlsoellersknhetsspainrheten
- Ingentillgnglighetsanpassadtransfer
- Kasinoinrheten
- Konferenslokal
- Konferenslokalensstorlekifot
- Konferenslokalensstorlekimeter
- Omfattandereglerfrlivsmedelsavfall
- Omfattandetervinningsregler
- Parkeringtillggsavgift
- Rullstolsanpassat
- Trappfrivgtillingngen
- Veganskamenyalternativrtillgngliga
- Vegetariskamenyalternativrtillgngliga
- Vegetariskfrukosttillgnglig
- Vlupplystvgtillingngen
Hotelinformation
Du kan lade dig selv forkæle med massage på stedet eller nyde rekreative faciliteter, såsom et fitnesscenter. Andre faciliteter på dette hotel inkluderer gratis trådløs internetadgang, concierge-tjenester og babysitning (tillægsgebyr).
Gæsterne har blandt andet adgang til gratis internetforbindelse via kabel, renseri/vaskeservice og en døgnåben reception. Lufthavnstransport tur-retur er til rådighed mod et tillægsgebyr (døgnet rundt), og selvstændig parkering (tillægsgebyr) findes desuden på stedet.
Få stillet sulten med frokost eller aftensmad på dette hotels restaurant, eller bliv på værelset, og nyd godt af roomservice (i et begrænset antal timer). Tag forbi baren/loungen, hvor du kan slukke tørsten med din yndlingsdrink.
Med gratis internetforbindelse via kabel og Wi-Fi kan du altid komme på nettet, og satellitkanaler sørger for underholdningen. Værelset har et privat badeværelse med en kombination af bruser/badekar samt gratis toiletartikler og hårtørrer. Faciliteter inkluderer telefoner samt pengeskabe og skriveborde.